Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

Wantok punye cherita..

>> Isnin, 9 Mac 2009


Yang ni pulak member kamcing aku dr skola rendah.. skali tngok mcm farid kamil, tp dua kali tngok da mcm pelakun cd lucing je haha.. dia merupakan seorang yg ilek2 je.. boleh diharapkan dlm membantu kawan2.. sangat ketagih dalam bermain game wow.. p/s: berenti la main game wow tu aku da benti da haha. dia ni blajo lg kat uitm dan selain petom dia pun slah sorang dr bojan lagenda kt tiram hahaha.. dengar cite kat kolej pun dia mengganas menjalankan aktiviti2 kasanovanye haha.. hobi beliau adalah menangkap berudu dan memancing selipar di kolam renang terkemuka.. beliau merupakan antara pelajar yg pandai di sekolah dulu kerana toyol2 yg dia bawa masuk dlm exam sume berguna dan berjaya di manfaatkan dgn sebaiknye, aku dulu baik x penah bwk toyol, tp ada sekali aku tiru gaya kwn aku ni blajo dgn bawak toyol dlm trial spm pastu aku meniru dengan jaya nye dlm dewan exam bersama dgn rakan2 seperjuangan aku dan secara x di sangka2 nama kami naik sebagai pelajar yg CEMERLANG dgn meniru, member yg ddk satu row dgn aku sume kene masuk court disoal siasat oleh foo kim mak (nama sebenar dia foo ah heng, bdk2 yg gelar dia cm tu) dan beberapa org dari kami fail dan di rotan di punggung tanpa belas kasihan termasuk aku, sial tol 1st time wat da kene rotan.. untuk pengetahuan anda beliau da x single lg dan ada gosip2 mengatakan beliau telah mempunyai lebih dr 8 org awek.. betol ke? aku pon xtau..sekarang ni aku da ssh nk jumpe jantan ni sbb dia da pindah ddk berjauhan dr kawasan rumah aku..itu je la cerita pasal mamat ni, ape2 pon aku cerita je lantak kau la nk bace ke tidak..

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP