Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

Monyet punye cherita..

>> Selasa, 10 Mac 2009

haa.. yg sebelah ni membe aku yg speSIAL sket nama timangan dia monyet, tp mak dia pangil dia ujang@ejam cm tu r xingt aku hobi dia adalah merempit makan pisang dan bergayut di dahan2 pokok getah dan rambutan.. dia merupakan kawan aku dr sekolah tadika dulu.. bayangkan punye lame bekawan..dia belajar di kolej PTPTL.. dan yg paling speSIAL skali pasal membe aku yg seko ni adalah tarikh besday dia boleh same dgn tarikh besday aku.. hahaha.. dia ni mcm wantok gak ilek2 je kdg2 mcm petom melucing..dan jangan terkejut, dia pon mcm mamat dua eko yg aku cite sebelom ni iaitu bojan lagenda.. dia ni x bole jumpe dua eko mamat yg aku cite sebelom ni.. klo tiga2 eko ni da bejumpe, tahap kelucing mereka berada di tahap yg paling maximum hahaha.. kalo dia da stat becerita mmg dr pagi smpi mlm asik gelak je.. dia ni pon da x single lg da ada awek, ntah bile la dia nk tuka awek dia.. sejak dia da ada awek ni, dia da kurang siket membojan.. kalu x budak kecik yg belom tumbuh bulu pon dia tibai usha jd awek dia, cm sial.. pengalaman yg x bole di lupakan adalah, dia penah menggosok apam balik dan muffin kepunyaan saudaranya smpi meninggalkn kesan yg mendalam di atas tangannya.. mcm tatoo la klo skali pandang wahahahaha. walau pun perangai seko2 kadang2 mcm sial tp member2 aku sume member yg bole di percayai.. ape2 pon aku cerita je lantak kauorang la nk bace ke tidak..

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP