Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

Haaallloooo....

>> Isnin, 9 Mac 2009

Sebelom aku mengarot dan mencarot ntah ape2 dlm blog ni.. aku nk memperkenalkan diri aku dulu.. nama di beri zack wau lam .. tp kalo nk pangil si kacak ke si jambu ke si hensem ke si macho ke pliss la aku mintak2 sngt JANGAN hesitate haha.. hobi mengumpul stem, tingal di wilayah strawberi, anak 2nd dari 4siblings.. aku blajo kat unipah atau nama lain dia UMP atau nama yang dulu adalah KUKTEM.. hidup kt cni mule2 suffer wa ckp lu haha terutama masa aku baru2 masuk tahun 1 dulu.. boleh lak slalu xde air, apekejadahnye kadang2 seminngu tu smpi 3 ari xde air. tapi aku rilek je.. hidup kene rilek kata matpak rumet ku sekarang.. aku cr alternative lain untuk mandi manda, kalo x melengas badan beb klo x mandi satu ari, tambah plak kat pantai timur ni cuaca dia panas xhingat.. masa xde air 3 hari aku wat mcm ni je hari petama aku mmg ada simpan air dlm baldi so aku mandi manda je r air dlm baldi tu, hari ke dua aku merantau di blok2 serta tangki2 di bawah kolej kediaman untuk mandi, hari ke tiga aku serata rakan seperjuangan aku nekad memecah cermin kecil membuka paip bomba yg ada di setiap aras blok untuk mandi manda haha.. pendek kata, sepanjag waktu ketiadaan air tu aku x penah miss mandi.. x mcm bdk ppuan kelas aku.. masuk kelas hangit je bau badan diorg hahahahahaha...
kepada junior2 yg baru masuk tu aku xpaksa tp ni la cara yg bekesan mengatasi masalah air di cni.. sekian tu je pengenalan dan sedikit latar belakang tempat aku belajar.. ape2 hal pon aku cerita je lantak korang r nk bace ke tak.. wasalam

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP