Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

Akhirnye..

>> Khamis, 30 April 2009

yahuuu.. exam aku da abes... bole berongeng kejap bersame dgn member2 tercinte.. hahaha sukenye aku.. ari ni aku becadang nk g berkelah mandi air terun.. best siolllllllllll.........

pe2 hal pon aku cerita je lantak ko la nk bc ke tidak..

Read more...

Happy Besday To Me and nizam aka nyet..

>> Ahad, 26 April 2009

yes to day is my beday. not only me but nizam to (one of the legendary player at my skool haha) he got the same beday as me. so here, with my sincere heart, i want to congratulate nizam with a gift that is so-so (mean not to much la) hahahaha... hope u enjoy.. from your buddy -si kacak zack wau lam-


dedicate to nizam:

nice cake isn't it.. hahaha

Read more...

Mengapakah..

>> Isnin, 13 April 2009

Mengapakah?? aku slalu tanye dr aku mengapakah ppuan slalu meng Kpo..aku x nk ckp kat makscik2 luar sane tp yg terdekat skali dgn aku iaitu makcik2 kls aku...makcik2 kat kls aku ni kpo2 gle.. aku pon xtau nk kate cm mana, mulut masing2 mcm bontot ayam kene cili hahaha.. tp diorg ok dowh.. layan je kepale masing2.. korang nk tngok x muke makcik2 pling kpo dlm kls aku.. nnt klo free aku uplod muke masing2.. aku akan bagi senarai top 3 hahaha...stay tuned..
oi wantok monyet petom korang bile cuti oi.. aku da x sabo nk meliar ni..hahaha..

ape2 hal pun aku cerita je lanatak ko la nk bace ke tidak.. wasalam~

Read more...

Jenis2 Kentut...

>> Ahad, 12 April 2009

Skang ni mcm2 sifat manusia yg kita bole ramal berdasarkan fizikal dan tingkah laku.. dari cara tido smpi la cara makan dgn buang air kita leh tau sifat manusia tu.. haaa ni aku nk share kat korang chare baru nk ramal sifat org iaitu melalui kentut diorg haha, korang leh test chare ni kat rakan2 dan kuarge yg terdekat.. xcaye try la..
  1. Orang TIDAK JUJUR Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.
  2. Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.
  3. Orang BERWAWASAN LUAS Orang yang tahu bila harus kentut.
  4. Orang SENGSARA Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.
  5. Orang MISTERIUS Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.
  6. Orang GUGUP Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.
  7. Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.
  8. Orang SADIS Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain.
  9. Orang PEMALU Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri.
  10. Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.
  11. Orang BODOH Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.
  12. Orang PELIK Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit- sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit".
  13. Orang SOMBONG Orang yang sering mencium kentutnya sendiri.
  14. Orang RAMAH Orang yang senang mencium kentut orang lain.
  15. Orang yang tidak senang BERGAUL Orang yang kalau kentut, sembunyi.
  16. Orang AKUATIK Orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi blekuthuk-blekuthuk".
  17. Orang ATLETIK Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.
  18. Orang JUJUR Orang yang mengaku kalau habis kentut.
  19. Orang PINTAR Orang yang boleh menandai bau kentut orang lain.
  20. Orang MALANG Orang yang nak kentut tapi terkeluar taik....

hahahaha aku cerita je lantak ko la nk baca ke tidak.. wasalm..

Read more...

x lama lagi..

Yaa... x lame lagi bermula lah minggu paling skit dlm setiap sem aku kat ump ini iaitu minggu EXAM. aduuii aku paling x suke exam... nk kene belajo lg.. sial tol.. ape2 hal doakn la aku supaya dpt jwb soalan dgn cemerlang hahaha.. okeh tu je ape2 hal pon aku cerita je lantak ko la nk bace ke tidak.... Chaloo..

Read more...

Benda Aneh..

>> Sabtu, 11 April 2009

Ada banyak bende2 yg aku rasa x patot wujud dlm dunia ni tapi wujud jgk.. ntah ape2 r manusia ni.. suke reka bende2 yg bukan2.. tp aku suke sbnrnye tngok bende bukan2 ni hahahaha... aku xleh la nk bebel panjang2 sbb aku nk g kuar mkn da ni.. ape2 hal pon aku cerita je lantak ko la nk baca ke tidak..

Weeee~ kat genting pon xde cm ni

EEEEeee~

haha sape la yg nk minum ken***g ni hahaha..

hahaha apakah??

Kerusi pungung ini sangat sesuai bagi mereka yg berpungung kecik.. haha


Blup blup blup hahahaha.... cara baru meniup buih.. xcaye try la haha..

mari membunuh.. bunuh dia..

boleh di sentuh.. jgn segan2 hahaha... sape tau kat msia bende ni jual kat mn?

Read more...
Terdapat ralat dalam alat ini

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP