Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

[Video] Kekarutan dari K-pop ke I-pop

>> Sabtu, 14 Januari 2012

Apabila K-Pop influence Indon.. ko tgk je la



VERSUS
.



Cube Play dua2 serentak hahahaha...

Read more...

[Video] LOL gigi palsu ku yang mengarot

Pada suatu hari di utara thai..ade seorang cikaro yang tengah hangin..



Translation:
"Jangan amek gambar gua, jangan amek gambar gua"
sedang syok cikaro itu marah, tibe2...
"Pisssttt der tolong amek gigi palsu gua der, tersembor la der, alamak der jatoh la market gua der"

warghahahahahahhahahahhahaha FAIL la, sampai member sebelah die pun xleh belah hahah

Read more...

[Video] Jangan Main Tuduh Je

wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo......



Moral of the story: Lu pK la sendirik assalamualaikum

Read more...

[Video] Makwe Mengarot untuk Pakwe karot

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.................................. korang layan lah.. aku xtau nk ckp pe.



minah ni niat dia baik nk bg tau kt pakwe dia yg dia !@#$%^&*( kt pakwe dia, tp medium yg di gunakan tu aduihhh.. wat la video call cik kak oiiii..

Read more...

[video] Makcik mengarot yang memerot.

>> Selasa, 10 Januari 2012

Pada satu petang dua hari sebelum hari krismas, makcik peah telah membeli belah di sebuah supermarket, tiba2 perutnya terasa sakit yang amat akibat memakan pie rendang katak yang di jual di warong Pak Munawer.



Makcik peah: "aduh sakitnye perut aku, mane aku nk parking ni"
sambil memerhati kiri dan kanan, makcik peah mendapat idea
makcik peah: "line clear la sial, chantek"
kemudian makcik peah pun menangalkan seluarnya sambil meneran dgn pantas.
yah.. yah.. ok dah setel.. ooppsss lagi sket ngeee~.. ok setel..
dengan selambe makcik peah menarik seluarnya dan berlalu pergi sambil menjeling baki pie katak yang di makanya tadi
sambil tersenyum riang.

Read more...

[video] Gile Mengarot Cinta Muka Bulu, Najwa Latip

>> Ahad, 8 Januari 2012

Lu layan la sendirik lagu ni hahaa nak putus urat kentut aku gelak..



Cinta di muka Bulu~

Read more...

[video] Gile mengarot "Ada Lembu Nak Jaga"

Xleh blah aku tgk parody ni hahaha



Read more...

[Video]gile mengarot lelaki yang...

>> Sabtu, 7 Januari 2012

WTF????



hahaha aduh sakit perut aku tgk..

Read more...
Terdapat ralat dalam alat ini

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP