Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

Petom punye cherita..

>> Isnin, 9 Mac 2009


aku nk memperkenal kn kat korang beberapa eko member kat kampung aku yg masuk air.. yg petama sekali bdk ni, nama jantan kat sebelah ni petom.. hobi dia melucing dan juga dia merupakan supplier blue di sekolah.. cerita2 yg kuar dr mulut dia xpenah bende2 yg sedap d dengar, apekejadah la dia ni sume nk berkaitan dgn lucing hahaha.. beliau senang mendapat tempat di hati macha2 di kelas aku time skola dulu kerana beliau pandai bersosial dan merupakn salah sorang dari bojan lagenda kat tiram.. dia da bekerja sekarang di pejabat perhilitan kat mersing, sejak kerja dgn perhilitan ni, dia da pakar dalam menangkap binatang, tapir, ungak, lotong, biawak, bigfoot, sume dia da penah tangkap, padehal dulu time kat sekola tangkap belalang pon takut, cm sial..selain mendapat nama timangan sebagai petom.. dia jugak mempunyai nama timangan yg lain.. antaranya dewa lucing @ baby bigfoot.. sebelah ni pic dia, sama2 lah kita meratapi wajahnye.. ape2 pon aku cerita je lantak ko la nk bace ke tak..

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP