Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

SNSD punye cherita..

>> Selasa, 22 September 2009

kli ni gua nk cerita pasal SNSD (so nyeo shi dae) atau dalam bahasa inggerisnye klo gua x silap la adalah girl generation..gua bkn nk cerita ape sngt cuma kekecewaan melanda diri gua skang ni.. gua ada la minat kat satu awek dr snsd ni di sebabkan keayuan dan kechomelan rupa parasnye haha.. sanggup bertekak dgn member2 gua nk chop awek mn diorg punye dlm snsd ni haha.. tgh gua bosan2 td gua search la pic SNSD ni.. alangkah terkejut je gua bile gua tngok pic diorg befor and after haha.. gua ingt rupa diorg tu mmg rupa yg original rupanya plastic syal.. sama2 lah kita menatap wajah awek2 ni.. hadoi.. gua pun x tau nk kata ape lg.. ape2 hal gua cerita je lantak lu la nk baca ke tidak.. wasalam haha...

After plastic surgery..




















Before.... arghhhhhhh x sangup nk tngok haha

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP