Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

siapakah ini..

>> Ahad, 13 September 2009

Pada suatu hari di pagi yg hening.. datanglah dua orang panglima lucing bertandang ke rumah panglima petom kerana ada hal mustahak katanya.. hatta setelah melucing hampir tiga purnama bergerak lah mereka untuk mencari barang ajaib yg mahu di cari oleh panglima petom.. sebelum mereka memulakan pencarian, dengan menggunakan teknologi pesanan ringkas panglima petom maka bertanyalah panglima petom kepada puteri cipep dari negeri kayangan.


trutt trutt..
panglima petom: helo adinda, barang ajaib apakah yg mahu kanda carikan untuk dinda..
puteri cipep: apa sajalah kanda ni. kan dinda sudah beritahu, dinda mahu kondem ajaib dan juga martol emas.
panglima petom: barang apakah itu dinda?
puteri cipep: ade la sejenis minuman bila dinda kehausan lalala~ fuck u pergi cari cepat





maka bergerak la paglima petom bersama rakan2 selucing nya untuk mencari barang ajaib itu. dari kampung ke kampung, negeri ke negeri mereka mencari barang ajaib itu..


sehinggakan pada suatu hari panglima petom telah bertembung dengan iblis serta jembalang yg menganggu perjalana mereka untuk mencari barang ajaib itu.. dari dalam tilikan panglima lucing rakan panglima petom. dia telah dapat menangkap gambaran jembalang yg tersengih riang ketika panglima petom sedang mencari barang ajaib itu.
hatta pergaduhan memancutkn pedang pun berlaku antara panglima petom dan jembalang itu, hatta tewas lah jembalang itu kepada panglima petom. kerana panglima petom menggunakan tongkat sakti tongkat ali.

setelah hampir sedekat mereka berjalan maka sampilah mereka di suatu tempat di mana barang2 ajaib di simpan.


hatta gembira tidak kepalang rasa hati panglima petom stelah berjaya menjumpai barang ajaib yg di cari.. maka pulangllah mereka ke negerikayangan bersama barang ajaib sambil melucing dan bergelak ketawa.








TAMAT.....



hahaha.. aku cherita je lantak ko la tom nk bc ke tidak.. hahaha selamat berpusa dn slmt hari raya..

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP