Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

interview eumcci..

>> Isnin, 14 September 2009

sebelom aku blik raye tu ari aku g la satu interview ni.. interview ni di buat di menara cmy kt ampang kl klo x silap.. mcm sial jek interview ni haha.. cuak sket2 pon ada gak.. marilah lihat muke2 yg konon2 konfiden ni haha.. neway thanks to arebul menggelebul kerana membenarkan kami lepak di rumah dia..

p/s: walaupun interview cm sial, yg penting gaya mutu keunggulan wahaha..


arebulmenggelebul (mood kacak)



matpetmenggelepet (model kerusi ogawa)



aretangmenggeletang (playboy kampung pisang)






















zack wau lam (hero gadis2 haha..)

pe2 hal aku cerita je lantak ko la nk bc ke tidak.. wasalam

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP