Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

Cinta gila..

>> Jumaat, 25 September 2009

Mungkin da terlambat utk aku post lirik lagu ni sbb lagu ni da agak lama la jgk dan telah beribu kli berkumandang di tv dan radio.. aku sndiri pun da jamm lagu ni dgn member2 aku byk kli kat bilik n kt jammstudio. tp sbb aku ske lagu ni dan x tau nk post ape utk bulan ni.. aku letak je la lirik lagi ni..

Grey Sky Morning

Saat Indah Bermula...
Terasa Bahagia...
Cinta Yang Lama Terhenti,
Berputik Kembali...
Ada Yang Menghampiri,
Ku Tidak Peduli...
Cinta Ini Cinta Gila,
Untuk Kita Berdua...

C/O
Woo
Tiada Yang Dapat Menghalangnya
Kita Berdua Terus Bercinta,
Selamanya...
I Cant Live..
I Cant Living Without You Oh Baby
Just Only You That My Love..
With Love...

Hanya Kau Ku Miliki,
Yang Tiada Ganti...
Bukan Mimpi Sudah Pasti,
Jiwaku Berseri...
Ada Yang Menghampiri,
Ku Tidak Peduli...
Cinta Ini Cinta Gila,
Untuk Kita Berdua....

p/s: ape2 hal pun aku cerita je lantak ko la nk baca ke tidak wasalam..

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP