Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

Gadis Semasa~

>> Isnin, 12 Disember 2011

hek elaaa.....cerita pasal gadis lagi, hahahaha.. apehal aku suke bercerita pasal gadis?? mungkin kerana aku seorang pencinta wanita. kalo aku pencinta lelaki tu penyakit namenye. baru2 ni ade beberape pekara yg agak menarik pasal fesyen gadis semasa ni. skang ni byk betul gadis yang suke tiru fesyen ala2 yuna,najwa muke buku,n mcm2 lagi la tp aku x kisah la sbb look nice. tp dah kenape dgn gadis semasa kt bwh ni? engko agak2 la kn dia ni dapat influence dari mane ek. nenek aku yg uptodate dgn arena fesyen ni pon x penah menggayakan fesyen yg sebegini rupa. aku xtau sama ada aku perlu kagum, teruja atau terkesima. ape2 pun korang tgk la dulu fesyen ni.

(Gadis semasa: revolusi fesyen2 gadis sendok alaf baru hahaha)

Adui, boleh gugur bulu kaki aku tgk beliau ni. nape dia berpakaian sebegitu? menurut sumber yang tak boleh di percayai, beliau mendapat influence dari lady gaga. entah la.

ape2 pun aku cherita je.tq,adios, zack wau lam melaporkan dari turki.

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP