Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

K-Pop?

>> Selasa, 8 November 2011

Hahaha sebut pasal Kpop ni aku pening betul tgk group ni..
Tp respect jgk la pasal kekeringan hati diorg walau pun mcm bodo2 je aku tgk. haha
kdg2 rasa mcm nk lempang je muka seko2 hahaha.
aku rasa astro ke tv3 ke patot adakan satu program yang bertajuk "berani bukan sekadara rupa"
hahaha malas aku nk cerita panjang.. engko tengok je la video ni yang aku jumpe kt Utube








Amacam? korang ada rasa pening2? rasa mual2 n nak muntah akibat ganguan urat kentut
dan ketawa yang berlebihan? hahaha rilek.. aku ada sediakan video untuk korang cuci balik mata yang
sakit tu hahaha sila cuci mata anda dngan melihat video di bawah.







Sekian untuk kali ini dari Zack Wau Lam yang dah matang dari sudut pemikiran.. hahaha

p/s: jono, ko rasa aku da matang? da kn? hahaha

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP