Penaja Utama

Kekarutan :)

get this widget

Ada Ape Dengan JDM

>> Khamis, 24 November 2011

natey gapo JDM tu?? hahaha


(lantara logo2 JDM yg bdk2 kereta pakai)

Japan Domestic Market atau lebih dikenali sebagai JDM di kalang budak2 kereta merupakan barang2 market jepun untuk kenderaan2 buatan jepun. dekat malaysia ni kalo nk tau, banyak kenderaan2 celup yg hampir semuanya dicelup dari jepun.. antara yang paling top sekali aku tengok besepah atas jalan raye skang ni myvi passo boon. aku nk je buat kt myvi aku tu tp apa kan daya.. no money no talk no modification haha..
Nak cari barang2 JDM ni bukan ssh pun.. kene la rajin2 usha kat half cut.. kalo kt jb half cut yg paling top sekali aku tgk ada kt taman mount austin.. chare dowh barang2 dia..aku selalu usha bersama wantok dan monyet, harge pun bole la tahan makin rare barang makin mahal, siotttt...

Aku x sabar nk tengok wantok membuat satu transformasi keatas kereta kelisanya menjadi mira cuore hahaha.. nnt kalo da jd lebey kurang gini la rupanya.. smart jugak



Same2 la kita tengok ye.. haha

Zack wau lam melaporkan dari Afrika Selatan

0 komen:

About This Blog

Aku g sini bila aku rasa tahap kebosanan aku berada di tahap yang max.. so hipotesis nye adalah semakin kerap aku post, semakin bosan lah aku haha..

::Zack Wau Lam::

Lorem Ipsum

Blog Mengarot

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP